Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

fuckoff -.-
Tuesday, 10 May 2011 | 06:20 | 0 comments
|
|
|
|
|
v
suda bace dekad atas ? tk nampak tekan gamba tu . okay jujur aku ckp aku memang bengang ape yg dekat atas tu -.- walling aku tk kesah . tapi siap love bagai , ' you i pye okay' fuckk off kau ingat ape. main pas-2 . ? yg jantan nie pun pergi layan . listen . kalau kau jealous ape aku buat kad kau tu ? bukan nie cara nye kau nk balas balik ape aku buat -.-. kau mest fikir aku syg kad DIA kn ? aku jujur : aku tk PERNAH syg dea suka dea apetah lagi amek bergamba dengan dea lagi aku tk minat -.-  . kau tahu aku bace ape kau hantar sumpah aku nk pergi jumpa budak tu . -.- yess i know . aku tk secantik dea tk sehot dea . dea perfect :) dea bole happy kn kau syarul . dea bole ganti tempat aku . so go on . aku tahu kau tk happy couple dengan aku . aku selalu maki kau . buat kau jealous bagai . bergambar dengan laki semua tu . aku buat kau sakit hatikn ? sumpah dea cantek pergi kad dea .-.- aku lagi happy kalau kau dengan dea .bukan dengan aku -.- . sorry aku terpakse ckp aku tk syg kau even aku syg kau gila babi :'( . tapi aku nk kau happy dengan dea bukan dengan aku . anggap je 3months mcm tk wujud :) nana aww daa mati kn senang :'( . 
biy :'( aishiteru biyy <3 

Older post | Newer post