Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

Ashraf Azizi
Wednesday 30 March 2011 | 09:46 | 0 comments
sape mamat ney ----> comell kn dea <3
HAHA yg pasti bkn bf nana aww okay dea abg saya . even umur same pun . kite daa mcm abg adekk daa kn . :) cbe tengok muke dea ngn muke aku . mmg lhaa tk same sbb bukan abg betol pun . -.- haishh abg tipu :D HAHA . :D mcm mane bole kenal ngn dea . hari tu aku kn nk gado ngn alynn holla . mase kad shisha dea ngn mmbea dea kod kalo tk silap lhaa kan . mase tuey aku just pandang sekejap jea lhaa kan. kalo nk pdg lame tggu syarul tade :P wahh . eceh gurau lhaa . setia pada syarul kn abg . :) HAHA nk tahu tk . dea ney suke cari gado ngn saya . siket-2 'untung lhaa ad bf untung lha da dua bulan bagai' tunggu kau abg. jupe kau . sekeh kepale kau abg :P satu lagi abg saya ney JIWANG ouhh :D tu yg buad saya ketawa kdg-2 :D HAHA sorry abg :]
iloveyouabg gedik <

Older post | Newer post