Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

iloveyou ♥
Wednesday 13 April 2011 | 08:33 | 0 comments
-----> <-----

tengok gamba atas ni :') comel kn . sape yg buad ?ofcoz lahh kaka saya yg buad amoy orked <3 act kite org twins :') pecaye tk ? lantak kau lahh nk caye kea tk kn . janji kiteorg ni twins <3 lain mk lain  bpk :) kn kaka <3 kami bukan setakat twins tapi kami jugak besties kn ? pejam celik -2 kita daa lame kawan kn ? daa mcm adek dengan kaka pun ade :') kite hang selalu jumpe kn ? tk kesah lahh kau lepak dengan kawan kau kea . aku lepak dengan kawan aku kea . tapi kite tetap akan meet kn ? aku tahu kau rindu aku . ecwahh <3 perasan pulak daa aku :D kite masing-2 daa janji kawan selame-2 nyea kn <3 . kau tahu tk ? aku sayang kau . thankss ape yg selame ni kau daa buad untuk aku :') . kau sayang aku kn wahai kaka ku ? 
listen : aku berkawan dengan amoy orked ni . bukan sebab nk tumpang HOT kea nk kikis duit dea kea ? NO I SAY NO (!) aku kawan dengan amoy orked IKHLAS okayy . pasal gaduh dulu . abaikn . itu cuma salah faham antara kami :) btw thankss foreverthing sayang 
----->iloveyou amoy orked  <-----


Older post | Newer post