Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

perlawanan BOLA BALING --'
Friday 8 April 2011 | 12:09 | 0 comments



bola baling -.- lawan di cochare :') okayy first aku cerite dari pagi :) .
pukul 6.15 aku bagun . jam fone daa bunyi . aku pun bagun bagai . lepas bagun aku hantar text dekad mmbea aku munirah nk pijam selndang . dea pun dtg ruma aku bagi dekad mk aku . :') daa pakai baju bagai . aku klua pggl munirah sruh pakai kn selndang . mk aku daa bising . aku ckp ngn munirah tape aku suruh nuyun mmbea aku pakai kn :) lepas tuey aku naik keta mk aku :) . sebelum sampai sekolah text dgn boyfiee aku . daa sampai sekolah bateri aku pulak buad hal . aku text bf aku ckp bateri aku tade :) sorry biy tipu kau :p daa text aku off fone . aku sampai aku pegi dekad cikgu aku suruh tlg pakai sldang untk aku yg nuyun dtg lambat pulakk . mls aku nk tunggu dea :D. sampai chocrane aku bukak fone tengok sys rara n iera bts text aku tanye aku dekad mane ? aku ckp lhaa aku daa sampai :) dorang tengah OTW :) tape-2 sambil tuey aku borak-2 ngn budak-2 f2 bole pulakk dorang nk cover cun dekad mamat situ -.- sakai . aku sound dorang aku ckp ' kau tk paya n gedik-2 dekad sini' diam terus -.- lepas tu aku text wanie or name manje dea adek :) text tanye dekad mane ? dea jwb kad ruma . demam . aku pun caye bagai . lepas dea text aku , aku tengok bas SMKBB sampai aku npk dea pgg air -.- panas nyea hati aku dea tipu aku -.- bodo punye budakk . nk tengok gamba dea ney haa bwh ney 
--><--
haishh kau ney dari dulu sampai sekarang ade jea nk tipu or buli aku -.- daa jupe dea . aku jupe iera bts pulak . aku jupe slm dorang peluk dorang bagai . kaka lang semua lhaa :) daa peluk jln ngn kaka lang nk pegi cari tempat :) HAHA . daa sampai kite org letak beg pegi dekad cina  ney 
pegi-2 dengar lhaa ceramah bagai dea :) HAHA daa tuey game aku kea bape tahh . lepak-2 try baling bola bagai :') . 
-----> GAME PERTAME : SMK BANGSAR LAWAN SMK SAUJANA 
haa mase game ney . aku takot sgt kod bdn dorang semua besa-2 . capten dea huh lagi besa dari aku -.- daa-2 lawan-2 0-0 tukar tempat 1-0 huh . team aku kalah . budak-2 tu ckp saujana main GAM aku bia jea lhaa .sebelum main iera(bts) first tengok aku main aku daa malu . kelam kabot jea dea . aku dlm padang dea dekad tepi bole bantai ckp 'go nana aww comel 'allah . aku daa malu . cibeekk kau iera malu kn aku . okayy aku daa abis lawan . rehat :) 


-----> GAME KEDUA SMK VV LAWAN SMK BANGSAR 
haa ney lagi lhaa ney jiran kiteorg :D act aku bangge lhaa mng lawan dgn jiran sendiri kn :') HAHA . 1-0 weyy :D HAHA dorang main kasar gile babi . aku pun tk bole nk buad ape daa mase lawan tu . hanye mampu bermain saje :D ahaha daa mng . aku punye jerit haa amek kau . abis tuey rehatt :D


semase otw nk pergi kea kantin sekolah tu kn . jalan-2 aku pk kerusi aku pun duduk lhaa . lepas tu ad pulak budak MGSKL tegur aku bagai . rupe-2 nyea adekk aku . haishh aku bole bantai tk cam muke dea -.- kelam kabot betol aku mase tu . 


------> GAME KETIGA SMK SERI PETALING LAWAN SMK BANGSAR 
pppeeeehh game ney yg tk bole tahan . aku mmg fuckk gilee babi . capten dea name shima . aku capten bangsar u15 -.- daa salam bagai  lawan . aku main kasar mcm tu jugak dorang . 1-0 tukar tempat lawan-2 . aku jatuh sbb baru lepas hujan mase tu mmg lcin lhaaa jwb nye kn -.- huh . lepas tu aku nk baling bole masok goal tk dpt aku jatuh . pihak lawan amek bola . peerrhh bole pulakk pijak tgn aku . huh . pundek siall anak haram -.- berbulu jea aku . daa pijak tgn aku bkn nk minta maaf kea ape kea kn . ney bole pulak buad muke t besala -.- pantekk kau balek sembang dgn mk kau lhaa bitchh -.- aku baru nk balas balek ape dea buad kad aku . daa cikgu aku panggil aku kelua -.- lagi aku panas . nasib dea mmg baik mase tu tidakk mmg aku buad balek ape kau daa buad kad aku -.- FUCKK SEKOLAH SERI PETALING -.-  KAU DENGAN KAU PUNYE SEKOLAHH DAA BOLE MATI :)) 
TAHNIAHH KEPADE SEKOLAH SMKBB & SMKBTS dpt pergi kea final :D <3

Older post | Newer post