Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

sekolah -.-
Friday 1 April 2011 | 08:28 | 0 comments
hari isnin :) ----> lepas habis PERHIMPUNAN aku gerak balik kelas lhaa kn :) sebelum pegi kelas aku pegi tandas biase lhaa perempuan kalo pakai tudung mesti nk tengok tudung dea okay kea tk kn ? HAHA okayy . aku pun mcm tuey :) dlm 5 minit aku kelua dari tandas aku tengok kelas aku sorang jea belum masuk kelas . aku tanye lhaa asal tk masok kelas ? dorang ckp kunci tade . zaty lupe bwk . huh aku daa buad muke aku mcm ney -.- HAHA . lepas tuey dorang pandang-2 aku . aku ckp lhaa asal kau pandang-2 aku sakai . dorang ckp lhaa . 'weyy pendekk . kau kn kecikk . ape kate kau masok ikod tingkap n kau bkak pintu belakang ?' dengan muke blur aku pun berkate : haa ? aku kena masok dari tingkap ? *nk tahu mase tuey aku tengah dtg bulan aku takot jea tembus kad mane-2 . huh . daa lhaa hari isnin . ppprrff . mmg best lhaa jwb nyea kn :[ . aku pun letak beg bagai . bukak pintu untuk datuk dan datin kad kelas aku tu -.- . da duduk. ketua kelas aku pulak kaco-2 aku . aku diamm lha mls nk lyn dorang =.= kalo lyn kejap lagi blue lhaa jwb nyea . mentang-2 aku perangai mcm jantan dekad sch kau nk langsi-2 ngn aku pulak :D aku tk layan jebon-2 yg dekad belakang aku tuey  aku tido lhaa . bile aku tido serious tk pena tenang . first ketua aku mesti lalu sblh aku sambil lalu tuey dea tolak meja aku . second dea akn pegi meja aku ketuk tk pun jerit dari belakang suruh aku bagun -.- gentle aku sakit hati -.-
tapi ketua kelas aku okayy baik jea :) kdg-2 mcm puki jugak perangai dea :P 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
selase :) -----> okayy .mase ney tk silap aku kelas aku ade BI kod . haa . korang jgn ty lhaa kn aku mmg tk buad keje BI . keje aku BERCAKAP :) tk caye tanye budak-2 sekolah bangsar :) HAHA eceh. mase BI . kawan aku name dea liya . haa dea ney bole dikate kn ank org kaya lhaa . tapi aku kawan ngn kau bukan sbb kau kaya . tu silap weyy :) HAHA . dea nea okayy jea . tapi kadang-2 sakit hati jugak ngn dea -.- . mase BI tuey nk tahu aku liya nuyun buad ape ? kiteorg speaking bodo-2 dekad mmbea aku ahloii HAHA . name mcm pundek daa comfem-2 lhaa perangai lagi mcm pundekk . -.- . speak bagai-2 ngn liya . gelak-2 . mase bm aku rase mengatuk pulak . aku pun letak kepale atas meja n tidoo zzzzzzzzzzz bile cikgu pdg aku mmbea aku kejut aku :D HAHA . sakai betol .  huh . 
 THE END (!)


Older post | Newer post