Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

kelam kabot -.-
Friday 20 May 2011 | 04:39 | 0 comments
azan simsons : thankss lahh kau update blog banyak pasal aku -.- semua aku tk heran ape kau nk ckp . kau nk ckp bila hang kau jumpa aku , kau nk lari bagai . sikit tk heran . aku cuma bengang dengan kau jea . -.- yea lahh mane tk nye . aku text elok-2 kau jwb mcm pprrrffttt -.- smlm aku sedih plus bengang . bengang sebab laki aku tutup fone grr sedih aku gaduh dengan org yang aku rapat . aku nk cerite dekad kau . aku fikir kau jea boleh buat aku gelak if boyfie aku tutup fone or touching ngn aku . huh tapi semalam aku silap . kau lagi tambah buat aku bengang ngn kau . sebab tu aku mls nk chat and bila kau tagged name aku , aku marah-2 kau -.- sorry lahh . aku pun tk tahu kenapa NANA AWW sekarang nie banyak berubah . kalau tk percaya tanye syarul dea yg 3 months dengan aku so dea tahu aku berubah kea tk :D . hmm . kau nk takut dengan aku asal ? ouhh lupa kau kn ckp : kalau kau jumpa aku kau nk lari mcm nampak hantu :) okayy aku ingat kata-2 tu . 
 p/s : sorry kalau aku asyek marah-2 kau . kesian kau kn . kau baru nk kenal aku aku daa tunjuk perangai buruk aku dekat kau --' . i'm sorry :[ 

Older post | Newer post