Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

1 bulan
Friday 24 June 2011 | 08:55 | 0 comments
1 bulan dahh aku bersama Kechik Foster nie hee :) . thankss biy sebab jage beby dengan baik :] sayang beby buat beby marah merajuk semua lahh :) tuh yg buat aku sayang kau weyy biy :) . kau terima perangai aku yg mcm ttteeettt nie :) 
okay nana nk cerita sikit nie :) . hari tu first time Kechik marah aku :[ . terkejut aku dia sound aku mcm tuh . ahaha . aku bengang lahh Enel buat cerita pasal aku dekat Kechik . aku sound Kechik aku cakap 'kalau kau nk percaya dekat enel tuh go on aku malas nk fikir dahh . then dea sound ape tahh . sumpahh terkejut gila dea sound aku . aku ingat dea diam-2 jea . rupa-2 nya ya,allah . :D ahaha . dia cakap sape suruh kurang ajar dengan dia . biy lepas nie aku tk buat dahh sumpah takut dengan kau :p ahha . okayy tuh jea nk cakap . btw iloveyou sayang :)

Older post | Newer post