Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

aku akan rindu kau :'(
Sunday 12 June 2011 | 00:45 | 0 comments
aku akan rindu kau wahai Azan Simsons II . kita dahh tak akan kawan mcm mane kita dulu kan :[ hhmmppp . kau texting aku semalam tanya , kala kau couple dengan musuh aku , aku still nk kawan kea tk ? aku pun cakap lahh tk tapi aku tade hak nk halang kau couple dengan sape-2 :[  then kau cakap kau tak akan lepak dengan aku daah :[ ya allah sedih gila aku dengar dohh bla kau mcm tuh da lahh semalam aku serabut -.- kau boleh cakap mcm tuhh . aku daa tk tahu nk cakap ape dahh :[ . mesti aku akan rindu kau gelak ? buat aku marah ? pukul kau :[ . sukahati kau lahh azan aku mls nk fikir dahh :[ kalau kau still nk membea dengan aku  just buat mcm biasa okayy ? aku tk kesahh punn . malah aku akan happy :D cibekkkk . okayy aku sayang kau mcm abg aku dahh :[ . hmm 
aku akan rindu kau , rindu kau gelak , rindu kita gaduh , rindu kau panggil aku CIBEKKK :[ barang kau aku akan jaga mcm aku jaga diri aku :[ . iloveyou Azan Simsons II <3




|
|
|
|
v
see blog kau ade gambar aku ? :) thankss update log psl aku . meh payung sikit muah-2 . ^^ 

Older post | Newer post