Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

baik tak payah buat kawan lahh bodo !!!!!
Sunday 19 June 2011 | 00:12 | 0 comments
okayy bace elok :] lepas nie jangan salah kan aku . hari tuh aku dengan budakk tuh dahh plan pasal birthday kiteorang :/ seminggu sebelum birthday kiteorang dia cakap dia nk CANCEL sebab tk dapat gaji and nk buat dengan gf dia  .okay aku pun malas nk kacau aku pun dengan muka tebal cakap kiteorang tk jadi nk buat -.- . okayy time hang out 18 june 2011 my birthday , sampai jea turun dekat BB aku terus gerak shisha sebab amoy orked ade dekat sane . :] sampai shisha amoy cerita : 
amoy : wey kau tak pergi birthday party ttteeettt ? dekattt ttuuttt !
aku : hhhmmmppp tk pergi and tk nk pergi . 
amoy : asal ?
aku: kau tahu dea cakap dengan aku dea tk buat sebab tk dpt gaji eh fuckk lahhh mcm pantekk . aku tk mengharap pun dea JEMPUT aku :] atleast cakap lahh nk buat sorang . nie tipu aku hidup-2 . mcm babi pun ade 
amoy : lol yea kea patut lahh aku tanya dekat teeettt mane kau dia cakap kau baru blah (padahall nana belom jejak sane lagi )  .
aku : aaahhh mcm setan lahh bia lahh . orang dah HOT kann ? lupa membea . 
amoy : ahha dulu mase nk hang CALL , CAKAP HANG KEA TK . NOW APE ? ape pun tk boleh daa 
aku : maklum lahh dia daa hot ahah lupa membea . tak kena budi :) ahaha sakaii jea . 
THE END !!!!!
now korang boleh tahu salahh sape . aku perli dia dekat fb ? nk terasa latakk who care ? aahaha . nk marah ? nk buat cerita pasal aku DIPERSILAKAN :) . aku sikit tk heran . ingat eh kata-2 aku  jangan bila kau dah susa jangan cari aku atau pun amoy orked <--- ingat kata-2 aku nie bodo !!! . KAMI TAK BATAK DENGAN AWAK AWAK AWAK DAN AWAK :] SEKIAN :D HEE . KBABOOOIII 

Older post | Newer post