Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

jahat tk aku ? aku bukan admin
Tuesday 7 June 2011 | 00:55 | 0 comments

OKAY ape yang guys tengok dekat atas nie bukan bermakna aku yg ADMIN dia . admin dia orang lain . tk nampak ape tulisan dlm handfone tuh . okay aku bagi tahu . dalam tulisan tuh ber kata :D hee ANTI DANIEL CHEANG & ANTI DANIEL CHEANG FUCK KAU BABI <-- ahaha . act gurau-2 jea bored kan . lagi pun budak-2  dia tuduh aku admin haa kan daa kena mcm tuh dengan aku :d hee . padan muka . to daniel cheang : tuh lahh sayang sape suruh buat taik dengan orang . cakap besar sangat kan . ape pun tk boleh :) hee . sorry babe . :) . dulu kau penah cakap dengan aku kau da jadi hot lepas gamba amoy cium kau tuh sembar dekat ANTI PAVILION KL KIDS <3 aww . hotstuff . bhhhaa . selekeh lahh . watlek gurau jea :D hee. act ramai cakap dengan aku yg dorang banyak tk puas hati dengan kau :D ape nie budak hot ramai tk puas hati . ahah . :D aww . tuh jea nk cakap . meh payung sikit muah muah ^^ :D ahaha . kbbooiiiii

Older post | Newer post