Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

serious ke muka aku korea ? :D
Tuesday 7 June 2011 | 00:41 | 0 comments


aku bukan nk perasan kea ape kan . tapi pelik lahh kan bila letak gamba dekat atas nie DP mesti orang cakap mcm korea lahh you nana , mcm myra tilu lahh nana .ya,allah . ape lahh muka biasa jea kod eceh-2 padahal daah kembang daa :P ! ape pun tk boleh kan . ahaha . cermin manta pun nabel genji and bunny smith punya . pijam dorang punya ahaha :D . btw thankss yea sape cakap aku mcm korea . boyfie aku jealous ouh korang cakap aku mcm tuh :d ahaha 
okayy tutup story nie . 
|
|
|
|
|
|
v
time hang out 1 june 2011 hari rabu . okay time nie hang ya.allah mcm hari sabtu . ramai dia tk ingat . hee . first meet alisaa acha shira syarul haiqal <---meet dorang snap photo bagai . then jumpa ayna freak jumpa-2 dea . aku ingat dea tk cam muka aku . rupa nya cam . atoto . ahha . dea sempat boleh tanya tk lepak dengan chix ? huh . nk kena sekeh ayna nie . okayy nk tengok photo aku dengan ayna . 
1
2
3
okay-2 gamba nie jumpa dea dekat kedai makan pakcikk :P . snap-2 . jumpa lahh buah hati saya . dekat lua jumpa dea biasa lahh first jumpa aku akan cakap dekat Kechik Foster tuh . 'biy gemok' dea balas balik beby gendut time tuh aku buat-2 touching ahaha sial kan aku :D heee . then aku kacau adek dea :D ahaha . adek dea kelakar ouhh . mcm ppprrrffftt -.- . ahaha . okayy then meet balek alisa semua . tengok gamba okay jp .

one 
two 
three





act banyak lagi gambar . nk tengok ? tengok dekat FB search : Nana Aww ---> photo --> album nana aww wif besties <--- tengok banyak gambar dekat situ :D hee 
okay tuh jea nk story :) hee . kboooiii ILOVEYOU thankss sudi bace blog Nana Aww yg tk menarik <3

Older post | Newer post