Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

suka tengok muka dia :)
Sunday 26 June 2011 | 03:27 | 0 comments
muhd danish <--- nama dia :D hee you know what ? dia nie adek kepada danial yang botak tuh :P . aahhaa . act hari tuh dia add aku and aku accept dia , aku tulis dekat wall dia 'thankss adding' . then sibotak tuh selit dekat wall cakap ape tahh dahh lupa . okayy lepas walling dengan danial and adek dia . aku pun gatall kan nk tengok gambar dia , tapi dia hide then ade hari tuh aku try lahh nk tengok gambar dia . bukak-2 dah boleh tengok tapi mase tu gambar dia dua jea :[ ahah *gatal sikit jea* muka dia comel ,suka sangat tengok muka dia :) . tapi sayang kan dia bawahan saya jea :'] hihi ouhh okayy start dari situ kiteorang selalu chating kan you ? hee . okayy tu jea nak cakap i suka tengok muka you lahh budak :) kbaboii iloveyou budakk :D hee

Older post | Newer post