Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

aku tahu itu
Saturday 9 July 2011 | 00:37 | 0 comments
okayy kenal tak sape Hamba Allah dekat atas nie ?
nama dia : zaqwin izny :) . okay act kite orang ex couple kan you ? okay mcm mane aku kenal mamat nie ? act mase aku f1 aku couple dengan dia sekejap jea :'( mula-2 azmer lahh bagi num dia dekat aku . aku pun missedcall lah  tetutetu . malam dia text aku , dia tanya sape nie ? aku cakap lah aku yana kawan azmer semua lahh . lepas tuh esok malam tu kiteorang texting then dia minta couple . haa aku pun on jea lah sebab mase tuh aku single bape lame tah . okay tapi mase couple tuh dia dekat kampung . dia stay dengan atuk dia :) so tk jumpa . daa lame-2 tuu . dia cakap result dia teruk . so dia nk break ? aku pun bodoh-2 ayam mase tuh menangis bagai -..- :D hee . daa lame tuh . dia balek KL . aku dapat tahu dia couple dengan budak MGS -.- aku pun da ade boyfie so aku bia kan . then one day dia add MYSPACE aku . aku pun app lahh kan . dia comments dekat situ 'macam kenal lah' aku pun comments 'kenal kea ?' dia cakap entah lahh . mase dekat ms tuh aku baru breakk . then mlm tuh aku lepak dengan member aku . tiba-2 zaril text aku tanye , awien nk num kau , boleh tk bagi . aku cp lahh awien mane ? dia cakap awien desa aman lahh . aku pun cakap lahh bagi lahh sebab fikir kawan kan :) . mlm tuu teetuutetutetu ade orang text . ckap 'hye' aku reply ckp sape nie . dia ckp awien (zaqwin ) aku pun haa kenal-2 :) . ahaha . then dia mintak couple balik , aku terima . aku couple dengan dia 4/1/2010 . then sehari lgi birthday aku 18.6.2010 ade hamba allah cerita dekat awien yg aku bercium dengan jantan lain . yg awien nie bebal pergi percaya bukan nk tanye dulu kea ape kea-..- lepas tuh gaduh besar dengan dia lah . tepat pukul12.00 dia mintak break mase birthday aku 2010 tuh :'( huh sumpah aku menangis gilaa . 19.6.2010 birthday awien pulak . dia mintak couple balik dengan aku tapi aku tak nk . aku tk boleh terima dia balik . lepas tuh kawan dia cakap gambar dekat atas tuh dia buat untuk aku :'( terharu gilababi aku mase tuh . menangis pun tk guna dah . lepas tuh masuk 2011 pula couple lagi dengan dia . tk lame pun break jugak :) . motif tulis nie aku tahu kau syg aku lagi kan ? aku tahu kau akan tunggu aku :) 
#sorrykalauakuperasan <3

Older post | Newer post