Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

suck
Sunday 31 July 2011 | 05:39 | 0 comments
# Susah lah mahu hidup kalau semua nya nk SERIOUS je . benda aku bergurau , dia dah anggap serious . kalau kau nak marah benda dulu tak payah dekat status kawan sendiri ! aku bukan nk buruk kan kau tapi kau tu kasar kod ckp mcm tu . -.- okay pasal dulu yes aku memang mengaku aku salah . tapi kau pun da ade gf kan . ape lagi . kau faham tak dekat situ . aku bergurauu . kalau bagi kau kasar . SORRY tade niat . aku nk berkawan jea :] . takan suda break nk bermusuh ? eh tk best doh mcm tu . tapi i know gf kau tak suka . FINE tak kesah . tapi tak payah kod bila jumpa sekali padang mcm aku byk buat salah dekat kau . eh come on lahh semua org pernah buat kesalahan kan ? tade sape yg perfect  dalam dunia nie . sorry . kalau aku tulis dekat blog :/ bye !

Older post | Newer post