Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

bff
Thursday 25 August 2011 | 21:42 | 0 comments


BFF Nana Aww : tuu tengok tu ada gambar Ayna Amoy Alynn :) jyeahh dorang BFF aku sampai mati weyy . korang selalu ada bila aku susah senang . eh senang cerita senang kita bersama kan :) . kalau korang ade problem korang cerita dekat aku , macam tu jugak aku kan :) ya allah sayang gila aku dekat korang . aku tak dapat bayang kalau kita bergaduh . 


Huh mesti sedih kalau aku gaduh dengan korang . hidup aku tak tenang lahh kalau korang tade . sumpah sayang gila babi dekat korang . kalau dibanding kan BF dengan korang first aku pilih korang :) second baru bf :) peace biyy .  hee kita kawan sampai mati tau tau . 


Jangan tinggalkan aku tau weyy . :) okea booobbooiii <3 iwillloveyouuntilidie :) meh payung sikit muah muah muah ^^

Older post | Newer post