Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

future boyfie nana
Wednesday 31 August 2011 | 06:48 | 0 comments
Future boyfie nana :D hee . tahu tak siapa dia ? hee . budak yg nana selalu gaduh dekat wall , im and handfone :D  hee nana pun tak tahu macam mane boleh suka dekat mamat cibeek nie . okay story .



First nana text amoy , nana cakap lah nana suka dekat budak nie tak tahu asal suka . dokk bergosip dengan amoy , si Alynn Holla pulakk text , nana pun layan lahh Alynn . Layan punya layan , alynn cakap Kechik text dia and ckp suka dia , nana terus text kechik minta break bagai , dia tak nak bagi alasan yg dia suka alynn dah lama . fikir okea kalau dah lama kenapa perlu Malam raya tu jugak nak jujur dengan si alynn kenapa tak sebelum kau kenal aku kan ? time tu menangis pun tak guna jugak kan , hati dah tesentap tahap gaban . then aku story dekat amoy , yg kechik blalalallallala . amoy text kechik .


 tak tahu amoy ckp apa . then amoy cakap kechik tak nak break , time tu aku dahh sakit hati gilaa . dalah dia buat hal dengan perempuan babi tu , then dengan besties aku pulak , lagi aku menyirap :/ dah bergaduh-2 dengan kechik , amoy sebut name idzwan dekat aku , entah macam mane aku boleh senyum lebar bila amoy cakap mcm tu :D hee . hati aku dah rasa lain macam . tiba-2 aku text amoy aku ckp aku minat dia . hee . 


amoy text apa tah dekat dia . esok pagi dia minta maaf bagai , and bagi tahu dekat kg dea tade line . aku pun okea jea lahh kan :D then dia suruh aku jujur betol kea apa amoy ckp , aku dah fikir lain :d haha peace  bila dia ckp aku menafikan haha . kesian dia . dia dok fikir yg amoy tipu dia . sumpah aku sakit perut gelak kan dia bila amoy OTP dengan aku story pasal dia . :D . then aku pun jujur lahh . dia tak percaya ckp aku dia kata aku tipu bagai , kan dah kena sound setepekk dengan aku babi bagai lahh :D sorry yea biy bobobooyy <3 hee . 


lepas tu pagi tadi raya kedua dia text aku bagai . tiba-2 dia panggil aku sayang lah baby bagai , aku dah muka merahh , nk coverr aku pakai yg tempat merah pipi tu :D baik punya coverr :D hee . nie semua sebab you biy . cepuk karang (Y) .


lastly  ILOVEYOUU IdzwanHilmy <3 

Older post | Newer post