Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

kalau aku still dengan dia lagi
Wednesday 24 August 2011 | 06:40 | 0 comments
Kalau aku still dengan S nie lagi kita orang dah 7 months :'( tapi sayang nye kita org dah break sebelum birthday aku lagi :/ ya, allah sayang nya aku break dengan dia . dia terlalu baik untuk aku , apa aku nak dia akan sedaya upaya akan bagi :/ tapi now dia suruh aku anggap yang kitaorang tak pernah kenal :/ ya allah tersentap tahap gaban lah , jujur sejujurnya aku still sayang kau and susah nak lepas kan kau . sumpah aku tak tipu . padan muka aku jugak lahh kan . dulu aku yg beria-2 nak break dengan kau kan . now menyesal pulak bila break dengan dia . wtf -,- . tolong lahh aku ya allah , lepas kan dia pergi dan kau bagi kan lahh dia kebahagian yg dia nak selama nie :/ . 


bayangan kan mase birthday aku dia nak jumpa aku tapi sayang nya aku balik awal :/ itu peluang aku untuk kali terakhir jumpa dia tapi aku sia-2 kan mcm tu jea weyy :/ okea aku tahu dia mesti ckp aku SS or tergila-2 dekat dia balik :/ hhmmpp nak ckp apa , ckp lahh weyy . i dont care ! aku tahu mesti kau dah buang aku jauh-2 dlm hidup kau kan ? kau bahagia dengan intan kan ? okea aku sentiasa doa kan untuk kau . jangan risau :) aku still nak berkawan tapi dugaan mcm-2 datang kan ? seolah-2 mcm tak bagi kita berkawan ? aku cuma nak berkawan , even kita break tak kan kita nk bermusuh . ya allah kenapa kebelakangan nie aku mimpi mase aku dengan dia , time happy-2 dulu . bila aku bangun ohh rupa nya mimpi jea kan :/ aku tahu kebahagian aku yg dulu tak akan dtg lagi :) cuma sekali dlm hidup . 


aku ingat lagi time kau pergi cina hari-2 aku tunggu kau , doakan kau , menangis sebab rindu kau punya pasal kan . tapi tu dulu lahh nana . kau jangan berangan nak benda tu jadi balik . come on dia dah ada intan tu . lepaskan lahh dia pergi tu :) . aku rindu time gambar dekat atas nie weyy :'( grr papelahh . 




p/s: ini blogger aku so sukahati aku nak update apa . kau tade hak nak marah okea . and tolong doakan nana untuk lupa kan S nie okea :/ 

Older post | Newer post