Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

Saturday 13 August 2011 | 08:55 | 0 comments
muhd jurais :'( kenapa kau berubah sekarang nie ? kau tahu tak aku rindu time kita bergambar dekat atas nie . sumpah rindu gila time nie . tapi apa aku nk buat kau dah lain . layan aku mcm (?) empty ! kosong . nak tahu tak dalam fikiran aku nie sedang fikir apa ? okay aku jujur . dekat dalam otak aku sekarang nie sedang fikir yang kau tak pernah serious dalam relationship kita nie :( . weyy . aku sayang kau lahh . kau buat aku lebih matang even dengan kau aku mcm budak-2 sikit . tapi serious kau mcm mengajar aku erti cinta semua , tapi kenapa kau tak mcm tu . sedih tahu tak .

aku tak tahu kenapa aku terlalu sayang kan kau sampai susah nak lepas kan kau pergi dalam life aku sendiri . kau tahu tak , tiap kali aku merajuk dengan kau dalam fikiran aku tertunggu kau pujuk aku , aku nk tengok mcm mane kau pujuk perempuan . tapii sebaliknya , kau replay text aku pun tak if aku merajuk . aku suka cara kau tapi aku tak suka bila aku nak bermanja-2 atau gurau-2 dengan boyfie aku , dia mcm SIAL aku tahu kasar percakapan aku , tapi sampai bila aku kena pedam sorang-2 . biy kau dengar . tempat aku curahh cerita pasal relationship kita , tu haa zul , alynn holla , quaa , amoy , nabel . banyak lagi kawan-2 aku , ya allah apa yg dorang mampu cakap dekat aku 'chill be storng ' hey come on . 23 kita punya anniversary kita yg ke 3 bulan . :'( . yes mesti korang nak cakap baru 3 bulan . cuba korang rasa dalam mase 3 bulan macam-2 dugaan yg dtg . :(

aku hasrat sangat . kita boleh lame sampai kau dah habis sekolah . kau dah kerja tolong parents kau , tapi aku tak tahu itu boleh capai atau pun tidak . sebab fikir lah hari-2 bergaduh , bolah tahan kea ? okay kau kau kau dan kau mesti nak cakap aku nie poyo bajet semua , tapi realiti weyy , cuba kalau kena dekat korang . comfem menangis kan ? yess same like me . aku tak tahun kenapa lelaki suka bagi harapan dekat perempuan , kalau harapan itu berisi aku boleh terima tapi harapan kosong ? empty ? hey kau ingat perempuan nie apa ? .

kau nak aku buat apa lagi , kau nak smoke aku bagi even aku tk berminat lelaki yg smoke . tape aku tahu kalau aku tak bagi pun kau still smoke jugak , so sia-2 aku cakap dekat kau , tapi kalau kau mabuk yess aku memang tak kan maaf kan kau biy . biy you know what i will love you until i die (muhd jurais / kechik foster ) . if kita meet , kita mane ade duduk same-2 . kan kenapa org still ckp kita sweet ? hoy korang buta kea , time meet aku busy dengan kawan kechik dengan fone dia . name nya sweet kea tu .

if kau kau kau dan kau nak cakap aku nie kuat jealous , ego or pape lahh . yes aku mengaku . aku ego kuat jealous selfish pape jea lahh . kalau korang tak kenal aku lebih dalam jangan cakap pakai lepas jea okay :) .

biy aku nak kau bace , aku buat nie khas untuk kau . aku give up dengan semua nie . kalau betol kau dah bosan dengan aku . jalan yg terbaik break off . tapi aku tak suka kalau aku break dengan kau . andai kata kita break tolong jangan jauh dari aku , sebab itu akan menyakitkan hati aku :[ kalau perlu kita jadi kawan baik okea .

p/s : beby minta maaf kalau selama nie beby buat biy marah , kecewa dengan perangai beby , tapi serious beby tak sanggup tengok biy dengan perempuan lain . i will love you until i die biy . beby sayang biy dont leave me :'( beby suka bergurau , beby suku merepekk . please kali nie biy pulak faham perasaan beby bila biy marah beby dekat wall beby :[ . if tak nak pujuk tape , tak paksa suruh pujuk tapi kesalahan sendiri jangan suruh org :/ tu jea nak cakap . ILOVEYOUUNTILIDIE 
 ♥ junana  

Older post | Newer post