Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

terima kasih
Thursday, 25 August 2011 | 21:58 | 0 comments
Amar Joeven's :) jyeahh kenal kan budak ho nie. okea tengok tu gambar tu . tralala . :) jealous sikit lah weyy . haha . Saje nak cakap Terima Kasihh buat aku macam nie :) sumpah Sayang Kau gila babi lahh :/ . better cari perempuan yg lebih baik dari ttiitteeeewww ehh . kau kan sayang capital Y :) yess i know that :) . pergi lahh dekat dia okea ?


See tengok apa dia hantar dekat inbox Nana :) dia janji tu kan ? dia sanggup buat apa untuk nana . so nana suruh dia janji . dia dah janji . tapi tengok gambar atas tu :/ hhuuwwaaa . mane lahh janji kau tu kan ? tak tunai kan ? so aku malas nak pakse-2 kau . okea bbboobbbooboooiiiii <3 iloveyou babooii

Older post | Newer post