Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

banyak kenangan dengan DIA
Wednesday 7 September 2011 | 04:27 | 0 comments
Banyak Kenangan Dengan Si Dia

hhmmppp korang mesti tahu siapakah jejaka yg aku maksud kan ?
hee PEACE (Y)
Firstly , aku kenal dia dari kawan aku si CHYRA CHYROO nie :) .  mula-2 dorang couple :) . okea sweet gila aku tengok dorang :) jealous pun ada :D hee . blalala . dorang break , aku rasa UNLIKE pulak bila dorang break ohh . lepas tu  terjumpa ex dia dekat shisha time tu aku dengan ayim mula nak rapat mcm besties okea , jgn fikir bukan-2 . time tu nak tolong ayim dengan amoy yg kuat ego tu lahh -,- bergaduhh jea keje . pening dah aku tengok dorang tu hee . okea time tu pulak CHYRA nie couple dengan adek aku MUHD AMEER IZWAN nie haa . ameer nak jumpa aku time dekat shisha , okea jumpa lah kan .

Lepas tu , kitaorang lepak dekat tangga sebab adek aku nie malu pulak kan ? kebetulan ex dia lalu dekat situ , aku tanya adek aku , ' dek tu bukan ex chyra kea' lepas tu dia ckp 'a'arhh asal ?' aku senyum jea lahh 
okea lepas jumpa-2 tu bunny ejek-2 aku pendek lah apa lah , bengang lahh jugak kan time tu kan . aku pun tarek rambut si bunny tu . lepas tu sidia gelak-2 kan aku :/ malu tu ada lahh jugak sikit kan . tapi time tu aku memang gila habis lahh . dok best-2 tarek rambut bunny adek dia ckp , jgn main tarek-2 rambut org tak baik , aku senyum lahh . lepas tu ada org call suruh balik cepat , aku pun cepat-2 lahh amek beg salam semua , entah mcm mane aku boleh pulak salam si dia kan . 

Huh balek jea rumahh terus text chyraa tu , tanya siapa name ex dia tu . then chyraa ckp lahh kechik foster kenapa nana ? aku pun balas , tade pape saja tanya . dengan muka senyum aku send text mcm tu :D hee #gatal jugak aku kan 
mlm hari tu jugak aku Online aku try Search dia . hee tengok dia tade dalam list friends aku , aku pun mls lahh nak add kan :D . malu punya pasal hee . 
okea malam hari ahad aku online tanya si Azan kenal kechik foster tak ? dia ckp kawan baik dia bagai lahh , then azan ckp asal semua ? aku ckp lahh tade pape . azan balas balik , kau suka dia kea ? aku balas senyum jea :) hee . then azan ckp couple dengan dia jgn game dia . aku pun yeayealahh kan :D
lepas aku online chyraa text aku , dia ckp si kechik suruh ayat aku untuk dia , ya allah aku punya senyum lembar sampai ke telinga tu tak terkata dahh . aku balas dekat chyraa 'tipu lahh ' dia ckp dia betol dia tak tipu , and nak kea dia bagi num aku dekat si kechik foster nie ' , aku pun suruh lah chyra bagi jea lahh :D hee . padahall dah suka tu hahaha . 

Lepas chyra text , dia text aku ' woot woot ' aku balas lahh 'yea nak apa kechik foster' hee . then text-2 . esok pulak aku online tiba-2 mina tagged name aku dengan dia , ckp kechik suka aku bagai , hahhhahaha , gelak jea lahh aku time tu :D lepas tu entah mcm mane boleh couple :D . first DATE ya allah sumpah best gila OVN dengan dia :D #apa nak jadi lah kau nana
hee . time tu aku pendiam sikit tak banyak ckp :D okea dia jaga aku time tu mcm dalama couple dohh .suka tahap gaban lahh time tu mcm tak nak balik :D hee . 

okea second date pulak bergambar dengan dia yg pakai baju PINK mcm korea tu :D hee . tu lagi best . lepak dengan dia huhahuhahuha ketawa mcm pontianak dahh :D hee . dalam seminggu duaminggu mcm tu kita org gaduhh menangis pulak nana nie . #jiwang sikit 
first time dia marah aku mcm bapak aku marah aku :[ . aku dah janji dengan dia tak buat dia marah , tapi lepas tu pulak banyak kali kita org gaduhhh . dah tak mcm dulu :/ asal lahh kiteorg mcm tu kan . kawan-2 aku ckp Jodoh pertemuan semua dekat tangan tuhan . kalau kechik jodoh kau tak kemana nya dia tu . aku pun tak terkata dah time tu . hanya mampu diam :[ 

Sejak tu kitaorang tak pernah berbaik , bukan tak pernah lahh , mcm sehari berbaik esok gaduh lagi . huh . memang susah jugak kan kalau kena jaga perasaan pasangan kita nie :[ . hhmmpp . okea anniversary kita org dia tak pernah nak wishh :[ aku jea yg ingat . kadang-2 sakit hati jugak . dah cukup 3 bulan . perangai masing-2 mcm punkek . 

Aku rindu dengan Nama JUNANA <-- nie haa hhmmpp :[ . now kita org asyek bergaduh , salah faham :/ 
pape jea lahh . kenapa lahh Susah sgt nak lepas kan kau pergi :[  hhmmmpp
kau memang suka kan aku lepas kan kau sebab kau pun boleh ayat si CAPITAL AH tu :[ pape jea lahh . 


- Kami couple 24 may 2011 dan berakhir 30 aug 2011 ( Malam Hari Raya Aidilfitri 2011 ) -

okea banyak kenangan dengan dia tak tertulis aku . Ada masa kami KETAWA  ada masa kami KECEWA and last kami TERPISAHH (Y) :'( . 

p/s : Nana Aww sentiasa doa kan kebahagian kau dengan sesiapa pun kau couple , harap kau kekal dengan sidia , jaga dia baik-2 jgn buat dia mcm mane kau buat aku okea . peace . minta maaf kalau aku banyak menyusah kan kau :[ . peace (Y)






TINGGAL KENANGAN SEMUA INI !!!

Older post | Newer post