Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

mengelabah tetek je
Monday 26 September 2011 | 08:20 | 0 comments
Kak Long PAVILION marahh dohh . haha mengelabah tetek jea dua adek beradek nie :) . tahu lah kakak besar tak payah nak tunjuk hebat sangat . sakit mata aku bace status kau dengan kaka kau :D haha . apa pun tak boleh dah kau nie tahu tak ? wow ajak one by one ? asal ? weeyy ? kau tak boleh nak ckp jugak aku salahh , kau memang tak puas hati dengan aku dari zaman aku couple dengan syarul kan ? haha . kesian mcm tade jantan lain nak hambekk . EX-2 aku jugak yg kau tergila-2 kan . APTB :D .  sembang blog tak guna kak . after PMR kita meet eh . atoto , aku tahu kau tak sabar nak touch aku kan ? :') watlek watpeace :)


Ohh GOD kau cakap aku BITCH dlm blog kau ? pernah nampak aku kena main kea kena raba kea ? pernah kea ? kalau tak pernah jgn nak ckp jea lebih kau nie . kau ingat aku mcm kau ? haha . UP TO ME nak suruh org dukung aku kea apelanciau kea ? janji aku tk suruh kau , kaka kau dengan Kechik Foster kau tu angkat aku . kan ? tak payah bising dlm blog tu . :') . be matured lahh weyy . umur dah besar tapi perangai mcm budak-2 :) tak boleh jugak kan ? 


Tak ade manusia yg sempurna lahh . kalau setakat ade rupa tapi tak hargai / kutuk-2 ciptaan ALLAH , kau watlek jea one day allah akan tarek balik apa yg dia dah bagi dekat kau :) . nie bukan nak ceramah , masalah kau hina ciptaan tuhan kan ? perangai buruk semua dekat aku ? so what ? habis kau fikir kau punya perangai cantik ? baik ? mcm tu ? ppuuuiii ~ geli aku siall . 


Dah-2 aku malas betol layan orang GENGSTER mcm korang , maklum lah aku kan tak seGENGSTER kau dengan kaka kau :') . better aku Focus PMR dari melayan kau :) . 


Kalau Ex aku yg sape tu OH name dia Kechik Foster tu , kau nak hambek dia ? hambekk :') . tak payahh nak tunjuk kau korang tu sweet sgt . act ada org yg lagi sweet dari korang :) . belom tentu kau kahwen dengan dia :D haha so kita tengokk seJAUH mane korang couple korang sweet bagai :) . tu pun kalau dia serious setia dengan kau :D HAHAHAHAAHHA , dah kena Mampu gelak dekat kau jea :) watlek watpeace :) (Y) babooiiii muah muahh . 


Older post | Newer post