Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

bye bye bye
Friday 14 October 2011 | 11:07 | 0 comments

--> Quaa Qipsey <--

Firstly nak minta maaf kalau ade buat salah , buat adek menangis bagai lahh
kaka tak boleh jaga adek dengan elok . :')
maybe kaka baru adek tu boleh jaga adek kan :)
sedih gila bila rasa adek tade dalam life kaka dah :'(

Second kaka nak adek jaga diri adek , jaga Relationship adek dengan abang kaka tu , jangan break tau kalau boleh kekal lama :') korang sweet . 
korang jangan tanya sebab apa kitaorang jadi macam nie . bia kami jea tahu :') 

Kaka boleh tengok adek dari jauh je :') tak boleh nak peluk adek lagi , pegang tangan adek , jaga adek tima hang out macam hari tu , ingat tak kaka pegang jea tangan adek time adek cari kawan adek tu kan ? dari kedai makan sampai kea pavi kaka pegang jea tangan adek kan ?
Then bila adek gaduh dengan abang , adek takut nak tegur abang kaka kan ? haha . sweet jea tengokk . 
okea tu just kenangan . tu tak akan aku dapat balik sebab Quaa pun ada kaka lainn . so bia lah dia . aku menangis pun bukan dia tahu . 
dia asyek fikir aku nie layan musuh-2 dia . bia lah dia nak cakap aku apa-2 pun 
aku dah giveup dengan semua nie . okea dulu aku hilang capital J now hilang adek aku Quaa nie . yess kebahagiaan aku nie sekejap jea datang , nanti datang dugaan pulakk :') 

So nie lahh dugaan yang Allah bagi dekat aku :'/ susah betol nak terima dugaan yang macam nie :( 
tiap kali bace blog dia , aku rasa TERSENTAP huh menangis lagi kau nana . 

Aku baru nak bagi dia something , aku tahu kalau dia pakai barang yang aku nak bagi dekat dia tu mesti cantik . tapi aku tak boleh jumpa dia dah , kalau jumpa dia mesti aku nak menangiss . so kalau aku dah bersedia aku bagi dekat orang yang satu sekolah dengan dia :') 

Kaka tak kesah kalau adek tak nak pakai benda tu , tapi apa yang kaka berharap adek boleh jaga benda tu if you still love me ? okea . kalau tak sayang adek BOLE BUANG BENDA TU DEKAT MANE-2 :') 

Thankyou time kaka menangis sebab capital J tu adek chill kan kaka . sumpah time tu sayang aku dekat kau lebih dari boyfie tahu tak :(

Now Quaa dengan Nana tade pape dahh :')
kalau ada pape nak text , text jea lah even hati kaka kecewa dengan adek lagi , tape :)
kalau ade masalah cerita jea :') kalau kaka boleh tolong , kaka tolong :) 

Okea aku sayang dia lebih dari adek-2 aku yang lain , sorry adek-2 kaka yang lain , kalau korang bace blog kaka . bukan kaka tak sayang korang , sayang sangat dekat korang :)

Now Aku harap kaka baru Quaa nie boleh jaga Quaa dengan elokk . jangan jadi macam aku :)
yes nana teruk , tak boleh jaga quaa . benda kecil pun aku tak boleh nak settle . 
salah aku jugak .pergi text si Qila tu buat apa kan ? aku text just minta maaf . tapi Qila tu cerita macam Artis yang text dia . alahaii . macam budak-2 jea . 

okea last . Saya Nana Aww tak akan pernah putus sayang dia kepada Quaa Qipsey itu even sesaat :')
Jangan tanya Quaa nie adek aku lagi kea tak . Quaa dah ada kaka yang lain . 

# P/s : taip sambil menangiss :'( Iloveyouuuusomuchhhh adek sayangggg !

For you Quaa : Please delete nama 'NANA' dalam ur life and please delete nama 'nana' jugak dekat blog , handfone thankyou sebab tolong edit blog macam-2 lahh . thankyou verymuchh . okea byee take caree !

with love -Nana Aww- 

--> <--

GAMBAR ATAS TU TENGOK , KITAORANG PEGANG JEA TANGAN KAN ?
SO NIE JEA KENANGAN KITA , BYEEE !!!!!!!

Older post | Newer post