Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

iloveyou
Wednesday 19 October 2011 | 09:10 | 0 comments
ღ Hafiz Rahim 
Seriously apa yang dia cakap dekat aku selama nie , tak PERCAYA doh O.O 
yea lahh , dia cakap dia dah lama suka titeew Oh My Allah , tak percaya tahap cipan lahh 
dia dah lah ramai ADMIRE peerrhh memang tak lah cerita dia . dapat pulak yang kuat jealous . huh . :D
Hari tu meet dia kepeng gila budak nie . aku nak gelak , tapi takot dia marah aku cover lah kan :D hihikk sorry . 
then tengah tunggu Daten Farah Jeffry tu nampak kawan-2 dia . ppeerrhh sumpah malu . semua cakap 'wey gf baru ke bagai lah '. aku dah malu aku pandang belakang . 
lepas dah jumpa Daten Farah nie kita lepak Shisha , otw nak pergi shisha boleh pulak jumpa kawan dia , time tu dia elok je letak tangan dekat atas bahu aku wow , mentang-2 pendek , pandai eh you nie kan ? 
nak kena nie :D 
lepas tu i duduk sebelah you kan ? atotot hihikk . time tu happy gila lahh :D hihikk . 
nanti titeeww meet lagi ehh :) titeew bergambar :D hahaha . 

♥ Iloveyouu 



Older post | Newer post