Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

orang yg aku sayang dah hilang
Monday 10 October 2011 | 03:58 | 0 comments
 --> KENAPA MENGAPA ? ORANG YANG AKU SAYANG HILANG MACAM TU JE :/ <--

Ya, allah sedih gila babi kod :[
adek kesayangan aku tiba-2 jea berubah :/ macam nak jauh kan diri dia dari aku , hhmmpp kaka ade buat salah dengan adek kea ? sampai adek jadi mcm nie :/
maybe aku ade buat salah dengan dia , atleast kita slowtalk lahh :[
nie tiba-2 IM aku suruh delete gambar dia dengan aku :/ Ya allah tersentap sekejap kod aku tadi :'/
aku baru ingat after PMR nak jumpa dia , rindu dekat dia :'[ tapi hhmmmppp apa lahh nasib aku nie kan ?
yeah aku tahu aku bukan kaka yg kau mengharap kan selama nie , aku dah buat apa yg terbaik untuk adek-2 aku .
huh , aku dah sayang si Quaa nie macam adek kandung aku sendiri tapi hhmmppp . 
maybe nie yg dia nak , nie yg buat dia Happy or what , tape tak kesahh .
hari nie 10.10.2011 kiteorang habis PMR .
kita gembira , aku ? aku sedih cuma kehilangan sorang adek yg faham aku :/
terasa gila khilangan dia kod . hhmmpp tape lahh aku Doa kan dia bahagia dengan abang aku Ashraf Azizi tu , kekal eh kalau gaduh settle elok-2 lepas nie aku dah tak boleh tolong korang berbaik lagi mcm dulu kan . :)
aku boleh tengok korang dari jauh jea :/ tape asal kan adek dengan abang aku nie happy tu pun dah cukup bagi aku .
Thankyou banyak dah tolong aku , buat aku happy bila aku susahh kau ade dengan aku . thankyou tu semua dah cukup bagi aku , 
--> Minta Maaf kalau terkasar bahasa terguris hati :/ semua org tak perfect . <--

--> ♥ AKU NAK KAU TAHU AKU AKAN SAYANG KAU AND AKAN RINDU KAU SAMPAI AKU MATI♥ <--


--> Quaa Qipseyy ♥ <--





Older post | Newer post