Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

wewiitt
Wednesday 26 October 2011 | 06:59 | 0 comments

ღ Apis Capita 
Pakwe baru titeeww hihik tade lah gurau je :') .
Act kan aku dah berapa kali jumpa profile dia and selalu Ternampak dia wall dengan kawan aku macam tu lahh :)
Tergerak hati aku jugak nak Add dia . tapi fikir lah aku kan hodoh , buat nya tak Accept buat malu :)
tu yang malas nak Add dia Hot sangat doe ! hihikkk
Dia nie kelakar doh , time Daniel minta break dia kena maki dengan aku bagai . kesian you kan ?
HAHAHA 
Watlek Watpeace kan !
hhmmpp . Dia ajak sabtu nie lepak , sorry kalau tak dapat lepak dengan you tau tau :)
busy lah . you pun tahu i busy kenapa apa kan ?
hhmmpp nak tahu tak dia cakap apa dekat aku kejap

Apis :HAHA i dah dua kali jumpa you kat roof . I tengok 

COMEL  GILA YOU NI .
then sabtu lepasyou nak balik , you byebye kat membe i , then i tanye membe i apa nama fb you , then dapat la fb you see dia add aku :D
Tu apis cakap dengan aku :D haha . aww bangga siaw dia cakap aku comel :P #bajet lah kau nana
then dia ade cakap semalam BINTANG tu mesti comel macam aku ! haha
bodek aku je dia nie . tape nanti i belanja you gula-2 suriya oke ? hahahaha
seriously best gila IM dengan dia hihikkk . wewiit jangan jealous lah cerita dia sekarang nie kan :D

Iloveyouuu budak comot 

Older post | Newer post