Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

entah lerr
Saturday 5 November 2011 | 23:06 | 0 comments
STORYYY

Hi readers , sihat tak ? alhamdulillah kalau korang sihat :) . okea here nak cerita pasal boyfie nana :) semalam nana hang out with amoy semua lah kan , lepas tu jumpa bf nana dekat depan pavi haha . nak tahu tak ? dia bole pakai baju same colour dengan Kf ohh :D time tu nana dah gelak-2 dahh :D haha . lepas tu dah meet semua , dia ikut bontot nuriman , Grr menyampah aku . :/ dengan smoke bagaii , dah tahu kan aku tak suka bau asap rokok bawak jugak aku pergi dekat nuriman -.- .Geram gila babi dengan dia . tapi apa bole buatt kan . Lepastu dia marahh aku weyy :c sumpah nak menangis depan dia , tapii malu lahh menangis depan lelaki Grr . aku still diam lagii . lepas tu bole says 'hi' dekat girl nie . padahal tengah peluk aku . menyirap tahap cipan lah cerita dia . Grr kimak je . then time shisha dia layan aku macam pprrfftt . yess kalau nak balas balik go on . aku tak kesahh . FYI aku nie BERBEZA dengan wanita lain .susahh teramat nak jaga akuu sebenar nya . tak percaya ? tanya daniel , senang ke tak jaga  aku nie . bla bla bla  malam tu dia balik awal :c peeerrhh rindu tak lepas lagi ohh . aku pun salam dia bagai , then balik lah budak cibek aku nie hihikk . -Habis cerita-



Yeayy Aku dengan Azan Simsons Dah berbaikk :-) bang sayang kau lahh . :) kita dah lama kan tak bercakap bagai :( ade lah sebab tertentu , kau dengan abang kau pun dah oke , so dua-2 aku rapat :) . aku sayang dua-2 :) happy gila bila Azan nie cakap dekat aku ' kau tak rindu aku ke dek ' peerrrhhh rasa nak pelukk jea dia :D then bergambar dengan dia , seriouss happy gila babi lahh . Kau sayang aku kan bang ? hihikk :D -Habis cerita-


apis capita :c nak tahu tak budak yg bernama apis nie kan dah lain gila dengan aku :/ tak macam dulu serious sedih dengan dia . jujur aku sayang kau , tapi aku dah ade bf :c sebab tu kan kau berubah ? semalam time hang out , aku memang dah nampak kau tapi aku nak tengok kau tegur aku ke tak , aku saje je duduk dekat-2 macam tu lah dengan kau , tapi kau buat bodoh . aku diam lahh . time aku pergi tandas aku tak tahu kenapa  susahh sangat nak pandang ke arah kau , rasa hati aku nie sakit gila . berapa kali dah aku pergi tandas semalam , sebenar nya nak tegur kau je tapi entahh :c Jujur aku bole tengok kau dari jauh je :'c . kau mesti ingat aku main-2 kan ? hhmmpp . up to youu . aku tak tahu nak explain macam mane lagi dengan kau , text pun kau nak tak nak rep . okea start from now aku tak akan kacau hidup kau lagi sorry nie yang kau nak kan kan ? tape aku tahu . kalau rasa nak tegur , just tegur jea . I'm friendly :-) . byebye takecaree tau comot gemok :) Iloveyou

Older post | Newer post