Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

mampu senyum
Tuesday 8 November 2011 | 21:55 | 0 comments




TENGOKK !
lepasnie jangan IM tanya kenapa mengapa kitaorang break bagaii . kitaorang break sebab dia jealous tengok gambar aku dengan Qayy YOmz berpeluk , okea nak tengok ? 


PUAS dah tengok kan ? so budak-2 yang dalam LIST FRIENDS dia jangan nak ADD aku SEMATA-2 nak tengok gambar tu :') . act kan before kitaorang couple aku pernah cakap dengan daniel , aku nie bukan macam perempuan lain okea :) , tapi apa dia cakap ? dia sanggop bagaii . see akibat nya :) tu la tu kan . after nie aku tak tahu lah nak SINGLE  ke tak . Lelaki semua sama je kan . haishh . 18 tarikh kitaorg couple and my birthday :'/ oh god --' . Ya allah macam-2 masalah datang dekat aku . First sim card dengan fone buat hal -.- second pasal daniel atoyaii . Then semalam tetiba dia Remove relationship aku dah terdiam . Then cepat-2 aku pergi tengok FONE aku dia cakap BREAK ? terus terduduk aku tak tahu nak cakap apa dahh :'/ . lepas bace aku terus bukak profile dea tengok status dia . hhmmpp senyum je mampu time tu :/ 

Aku balas text dia , satu je aku tak nak ungkit pasal janji dia dekat aku , aku cakap sayang aku dekat dia tak kan hilang  . Malam tu dia text aku bagai-2 aku dengan menangis macam org bodoh grr entahh lahh . bodoh kan menangis sebab lelaki , macam lah lelaki pernah menangis sebab perempuan -.- then pagi tadi kaka aku amoy marah aku lagi aku menangis :/ dia suruh aku terima daniel balik . hmmp tapi aku tak tahu sebenar nya nak ke tak . sebab dah 3 kali dia minta break and kali ketiga nie break betol-2 . aku tahu benda nie memang dia nak selama nie . aku taip panjang mane pun bukan nya ade orang faham perasaan aku . yess semua salah aku , aku ego , aku perangai macam pantek , layan daniel macam kawan-2 apa lagi ? grrr
tu je kod aku mampu taip :'/ bye takecaree Daniel Basysyar , hope dapat gf better dari aku :') I still loveyouu . byebye :*

Older post | Newer post