Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

result PMR --'
Wednesday 21 December 2011 | 23:24 | 0 comments
Oke hari 22 hari bulan hari khamis . :) Hari result PMR keluar :D oke korang mest tertanya-2 kan result nana berapa ? haha watlek dulu . hihikk Act tadi nana bagun-2 tidur kan sumpah dah mengelabahh tahap gaban lahh cuak result . First dah siap-2 naik teksi pergi sekolah BUKIT BANDARAYA teman kawan aku pergi amek result dia . huh tengok result dia peerrhhh cun gila . then naik teksi balik pergi ke SEKOLAH BANGSAR dah cuak dahh . lepas tu pergi dewan jumpa cikgu aku , tengok-2 guru kelas aku tade :'( sedih gila . hhuuwwaa lepas tu cikg check hutang ? pundek kan ? aku ade hutang hihik . so cikgu tak bagi tengok :( . aku cepat-2 call mak aku minta duit . then lepak-2 jap . mak aku dah sampai aku amek duit tu pergi dewan . perh semua ckgu pandang aku . sekeh karang :D haha . lepas tu cikgu bm aku yang rampas list aku tu nak tengok bm aku berapa -.- dia tengok bm aku B dia senyum amboiii :D haha . then aku tengok result aku . menyesal gila babii aku tak belajar :( . Oke result aku 4B3C1D teruk kan ? hhuuwwaaa menyesal nya :( . Aku ade mohon sekolah ERT SETAPAK . minta-2 dapat oke . Act nana tak sangka kod nana punya sains lulus -.- tak target pun . maths apa tah lagi , lagi tak sangka -.- semua tu allah dah bagi kan bersyukur je lahh . -THE END- :D

Older post | Newer post