Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

hari malang :3
Tuesday 17 January 2012 | 00:58 | 0 comments


Hello friends :) nana nak story sikit nie , nak tahu takk ? oke nana cerita , pagi tadi nana sampai sekolah je , tak boleh naik kelas lagi , nana jalan depan ahh jumpa pulakk kwn nana . jumpa-2 pulakk lepak japp . k 3 minit mcm tu dah boleh masuk kelas , nana bagun lahh nak pergi kelass . lepas tu nana masuk pejabat nak amek buku kelas apa tah . Dalam tu nana jumpa 1 budak baru tauu . nana macam agak ahh nie mesti masuk kelas aku . haha main agak je . lepas tu dah masuk kelas tetiba dia naik berdiri depan pintu kelas nana , time tu nana tak perasan lagi , nana dok berjalan-2 dekat tempat kawan nana . Then kawan nana syiqin panggil nana :
Syikin : Weyy tadi baru aku dengan zaty kutuk budak tu , dah masuk kelas kita .
Aku : apa benda kau nie ?
Syikin : Cuba kau tengok dekat luar kelas .
Aku : mane @#$%^&* dengan senyum :) (mengatall)
Syikin : Suka letew 
Aku : lol mengelabahh , tadi aku dah rasa mcm dia masuk kelas kita , tetiba betol dia masukk :D


Lepas tu budak tu kenalkan diri , name dia Awangku apatahh panjang gila name dia , bila dia ckp awang yg aien dengan aku ckp awan nano :D lepas tu gelak-2 . k . belajar bagai lepas maths PJK . k time pjk tu sheril nie babi pergi raba-2 nana . lepas tu nana nak balass balikk nana raba dia , then dia kejar k , nana lari mcm org bodo lepas tu boleh bantai jatuh depan org ramai nana bagun dengan muka yg maluu nana gelak-2 then nana blahh . dah lahh f5 ade time tu sumpahh malu gilaa . lepas tu rehat :)


Habiss rehat , belajar ahh mcm biasa sampai ahh time BM second last . Kitaorg buat tatabahasa cikgu suruh cari maksud ayat tu then bina ayat sendiri . oke nana pun semangat buat buat . Bila nana nak keluar dari tempat ketua kelas nana si Zulfikri nie babii pergi letak kaki dia bila nana nak jalan , so nana jatuh ahh cerita dia kan then satu kelas gelak . sumpahh demi allah malu gila tahap babiii . Nana geram nana sambung keje nana tu then nana pergi dekat tempat si zul tu nana conteng tangan dia . then dia marah-2 . haha padan muka sapa suruh buat taik kan . Habis cerita

Older post | Newer post