Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

kau buat aku cair dengan kau
Sunday, 29 January 2012 | 06:27 | 0 comments

Kau buat aku cair dekat kau bodohh !! pundekk ahh . Apis suka mak aku dohh . jelly ahh sikitt :* haha dorang sweet sgt . Hahaha . Dia dah ahh sombong dengan aku . bila aku cakap dia sombong dia cakap mane ada bagaii . rasa nak sekehh je dia nie . 
|
|
|
|
V


Nampakk dekat atass . name sapa ehh AC tu . k ofcouse name budak dekat atass tu kan :D .  Dulu kitaorg rapatt je  sejak aku couple dengan daniel dah tak rapat  :/ kesian kan  . lepas tu chat dengan dia skypee bagaii dah jatuhh hati balikk :3 #malu k hahah 
Jujur aku cakap , aku nie malu doh nak cakap yg aku jatuh hati dekat org :D malu kann :D

Swear  ℒℴvℯyou 

Older post | Newer post