Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

kau bole jalan
Wednesday 8 February 2012 | 07:45 | 0 comments
Assalamualaikum k nana nak cerita sikit nie , hari ni 8/2/2012 ade budak nie buat status  mcm nie ' Aku sayang ttteeettt sorang je yang lain dia tak pandang langsung ' status dia yang tu buat aku terfikir something , you know what ? time aku tweet aku ade tulis yang aku benci dia , terus dia text aku bagaii cakap jgn benci dia . ya allah kenapa kau nie kelakar sangat . ade satu text nie dia cakap dia syg aku lepas tu dia cakap baru ingat nak eh tade papee . apa lahh budak nie sumpahh kelakarr doh . kenapa eh kau suka bagi harapan kosong dekat perempuan ? best sangat ke game perempuan nie ? cer cerita dengan aku sikit . cuba bayang kan kalau kena dekat kau ? perasaan kau acano pulak kan ? tahu pun kau nak bengang nanti . aku jamin weyy kau tak akan kekal . percaya ahh . kau buat aku nak gelak besar dekat kau . k the end :D


Older post | Newer post