Artist Korean.
I like this song. Enjoy guys :D

Finally biyy
Saturday 3 March 2012 | 23:44 | 0 comments


Assalammualaikum Oke nana nak cerita pasal Saya Dan Dia :)  k Firstly nana bersyukur sangat sebab dapat kenal allanc . Nana berterima kasih dekat alah s.w.t sebab bukak pintu hati nana untuk sayang seseorang tu . seriously nana sayang dia . hmpp . even kitaorang tak beberapa kenal sgt . tapi masih ade peluang kan nak kenal dia lebih rapat ! . Yes allanc nampak mcm bebudak even umur dia tua kan ? tapi tak salahh kann ? kan ? hiwhiw *tade kena mengena pun . Hmp . Hari tu kitaorang buat fake relationship bila tima masa nya 2.3.2012 tu yeahh kita org bukan fake but real . dia cakap dia sayang kita O.o ya allah suka nya . time tu happy gila babii . Aku harapp allanc jaga aku sebaik mungkin k . Aku sayangg Allanc . Aku nak Allanc . Aku Rindu Allanc . Aku nak Hug Allanc . Aku nak Cium Pipi Allanc :'< 

Older post | Newer post